Szkoła Podstawowa w Damienicach im. Króla Kazimierza Wielkiego

  • STRONA GŁÓWNA
  • SZKOŁA
    • HISTORIA NASZEJ SZKOŁY
    • PATRON
    • STATUT i DOKUMENTY
    • Wymagania edukacyjne
    • DYREKCJA
    • GRONO PEDAGOGICZNE
    • GODZINY DOSTĘPNOŚCI NAUCZYCIELI W ROKU SZKOLNYM 2023/24
    • KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2024/2025
    • PEDAGOG SZKOLNY
    • SAMORZĄD UCZNIOWSKI
    • RADA RODZICÓW
    • GALERIE
  • ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
  • DLA UCZNIÓW
    • PLAN LEKCJI 2023/2024
    • ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
    • ŚWIETLICA
    • BIBLIOTEKA
    • Konkurs historyczny 2023
  • DLA RODZICÓW
    • HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI
    • IMPREZY I UROCZYSTOŚCI
    • INFORMACJE I KOMUNIKATY
  • DLA NAUCZYCIELI
  • PRACA I OSIĄGNIĘCIA
    • PROGRAMY
      • ODBLASKOWA SZKOŁA
    • PROJEKTY
    • INNOWACJE
    • SUKCESY
    • PRZYJACIELE I PARTNERZY
  • KONTAKT
  • E-DZIENNIK
    • Dziennik elektroniczny
  • RODO
    • Rodzice i uczniowie
    • Pracownicy
    • Kontrahenci
  • DOSTĘPNOŚĆ
    • Deklaracja dostępności serwisu internetowego Szkoły Podstawowej w Damienicach
    • Raport o stanie dostępności

Deklaracja dostępności serwisu internetowego Szkoły Podstawowej w Damienicach

Szkoła Podstawowa w Damienicach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do http://www.damienice.szkolagminabochnia.pl.

Data publikacji strony internetowej: 2017-08-24

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-21

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

– zamieszczone informacje są w postaci artykułów lub załączników, które nie są dostępne cyfrowo w całości ponieważ zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej lub nie są wykorzystywane do realizacji bieżących zadań,

– niektóre zamieszczone informacje w postaci załączników są w postaci skanów  z uwagi na charakter informacji jaki jest niezbędny do opublikowania informacji,

– zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych.

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-21

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Janusz Paprota, pod adresem poczty elektronicznej: damienice@szkolagminabochnia.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu (14) 61 22 565. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Siedziba Szkoły Podstawowej w Damienicach pod adresem:

32-700 Bochnia

Damienice 11

  1. Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy Szkolnej, poprzedzone stopniem. Do wejścia można przejść z parkingu, nie ma tutaj ograniczeń w postaci schodów. Wejście jest  dostępne w godzinach pracy szkoły. Ponadto jest wejście od strony sali gimnastycznej bez schodów i stopni, dostępne dla osób niepełnosprawnych
  2. Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi.
  3. W budynku na każdym poziomie (parter i piętro) znajduje się korytarz. Na jego początku  znajduje się klatka schodowa. Budynek nie posiada wind.
  4. W pobliżu budynku znajduje się miejsce, gdzie można pozostawić samochód, natomiast nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
  5. Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym.
  6. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

NAJNOWSZE WYDARZENIA

  • Życzenia Świąteczne

    ...
  • Informacja w sprawie rekrutacji do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Damienicach na rok szkolny 2025/2026

    Dyrektor Szkoły Podstawowej w Damienicach infor...
  • Harmonogram przerw wakacyjnych i dyżurów w przedszkolach i szkołach na terenie gminy Bochnia w roku szkolnym 2024/2025

    Harmonogram dyżurów wakacyjnych Wniosek o przyj...
  • Informacja w sprawie rekrutacji do kl. I na rok szkolny 2025/2026

    Dyrektor Szkoły Podstawowej w Damienicach infor...
  • Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026

    Zarządzenie Wójta Gminy Bochnia w sprawie termi...

Z ŻYCIA SZKOŁY

  • Aktualności
  • Bez kategorii
  • Biblioteka
  • Galerie
  • komunikaty
  • Konkurs historyczny
  • Pedagog
  • Przedszkole
  • rodzice
  • Sukcesy

ARCHIWUM

  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • grudzień 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • styczeń 2024
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • listopad 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • listopad 2018
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • sierpień 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • luty 2018
  • styczeń 2018
  • grudzień 2017
  • listopad 2017
  • październik 2017
  • wrzesień 2017
  • sierpień 2017

© 2017 Szkoła Podstawowa im. Króla Kazimierza Wielkiego w Damienicach

TOP Przejdź do treści
Otwórz pasek narzędzi UŁATWIENIA

UŁATWIENIA

  • Powiększanie tekstuPowiększanie tekstu
  • Pomniejszanie tekstuPomniejszanie tekstu
  • Odcienie szarościOdcienie szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Negatyw kontrastNegatyw kontrast
  • Jasne tłoJasne tło
  • Linki podkreśloneLinki podkreślone
  • Czytelne czcionkiCzytelne czcionki
  • Resetuj Resetuj