Szkoła Podstawowa w Damienicach im. Króla Kazimierza Wielkiego

  • STRONA GŁÓWNA
  • SZKOŁA
    • HISTORIA NASZEJ SZKOŁY
    • PATRON
    • STATUT i DOKUMENTY
    • Wymagania edukacyjne
    • DYREKCJA
    • GRONO PEDAGOGICZNE
    • GODZINY DOSTĘPNOŚCI NAUCZYCIELI W ROKU SZKOLNYM 2023/24
    • KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2024/2025
    • PEDAGOG SZKOLNY
    • SAMORZĄD UCZNIOWSKI
    • RADA RODZICÓW
    • GALERIE
  • ODDZIAŁ PRZEDSZKOLNY
  • DLA UCZNIÓW
    • PLAN LEKCJI 2023/2024
    • ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
    • ŚWIETLICA
    • BIBLIOTEKA
    • Konkurs historyczny 2023
  • DLA RODZICÓW
    • HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI
    • IMPREZY I UROCZYSTOŚCI
    • INFORMACJE I KOMUNIKATY
  • DLA NAUCZYCIELI
  • PRACA I OSIĄGNIĘCIA
    • PROGRAMY
      • ODBLASKOWA SZKOŁA
    • PROJEKTY
    • INNOWACJE
    • SUKCESY
    • PRZYJACIELE I PARTNERZY
  • KONTAKT
  • E-DZIENNIK
    • Dziennik elektroniczny
  • RODO
    • Rodzice i uczniowie
    • Pracownicy
    • Kontrahenci
  • DOSTĘPNOŚĆ
    • Deklaracja dostępności serwisu internetowego Szkoły Podstawowej w Damienicach
    • Raport o stanie dostępności

Podsumowanie konkursów czytelniczych

by Redaktor / czwartek, 21 grudnia 2017 / Published in Aktualności, Biblioteka

W dniach 15 – 21.12. 2017r. uczniowie Szkoły Podstawowej w Damienicach uczestniczyli w finałach konkursów czytelniczych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa.

Pierwsi wystartowali najlepiej czytający z każdej klasy, którzy starali się sprostać wymogom kryteriów konkursowych, tj. czytanie głośne, wyraźne, płynne, z odpowiednią intonacją, z zastosowaniem interpunkcji. Najmłodsi czytali pod choinką w swojej grupie wiekowej. Laury zdobyli: I miejsce – Madzia Bulanda, II miejsce – Agnieszka Pac, III miejsce – Bartosz Gondek. Wyróżnienia otrzymali: Kasia Stachowicz, Zuzia Długosz, Alicja Kuzaj, Szymon Pyciak i Weronika Mazur.

Starsze grupy wiekowe popisywały się przed pozostałymi kolegami i koleżankami. Mimo iż niektórych zjadała trema, dawali z siebie wszystko. W kategorii klas 4-6 I miejsce zdobył Dawid Łapczyński, II miejsce – Julia Juszczyk, III miejsce – Daria Kmiecik. Natomiast w kategorii klasy 7 i gimnazjum I miejsce przypadło Dominice Wałkowskiej, II miejsce – Dawidowi Bulandzie a III miejsce – Karolowi Wójcikowi. Wyróżnienia za udział otrzymali też Zosia Rybka, Patryk Tomala, Joanna Poznańska, Kasia Rybka, Agnieszka Makowiecka, Emil Koprowski, Ania Burdak, Sebastian Tomala, Damian Zaucha i Grzegorz Grzybek.

W kolejnym dniu, komisja konkursowa wytypowała najciekawsze plakaty promujące nowości biblioteczne. Nagrody wśród uczniów klas 1-3 otrzymali: I miejsce – Agnieszka Pac, II miejsce Szymon Mikłas, III miejsce – Bartłomiej Zięcik a w klasach 4-7 nagrody zdobyli: I miejsce Daria Kmiecik i Klaudia Gawlik, II miejsce – Agnieszka Makowiecka, III miejsce Sebastian Tomala.

Uczniowie klasy 3 w kilkuosobowych grupach wykonali 3 gry planszowe do książki „Kajtkowe przygody”, za co zostali nagrodzeni drobnymi upominkami i zakładkami do książek.

Inną formą promowania czytelnictwa, jest słuchanie fragmentów książek podczas głośnego czytania przez nauczycieli, dobrze czytających uczniów i rodziców, na zajęciach edukacyjnych w kl. 1-3 i godzinach z wychowawcą w starszych klasach. Ma to na celu zachęcenie uczniów do przeczytania całej lektury.

Wszyscy uczestnicy konkursów otrzymali nagrody książkowe ufundowane przez Hurtownię i Księgarnię Taniej Książki z Tuliszkowa. Sponsorowi nagród serdecznie dziękujemy.

  • Tweet

NAJNOWSZE WYDARZENIA

  • Życzenia Świąteczne

    ...
  • Informacja w sprawie rekrutacji do oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Damienicach na rok szkolny 2025/2026

    Dyrektor Szkoły Podstawowej w Damienicach infor...
  • Harmonogram przerw wakacyjnych i dyżurów w przedszkolach i szkołach na terenie gminy Bochnia w roku szkolnym 2024/2025

    Harmonogram dyżurów wakacyjnych Wniosek o przyj...
  • Informacja w sprawie rekrutacji do kl. I na rok szkolny 2025/2026

    Dyrektor Szkoły Podstawowej w Damienicach infor...
  • Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026

    Zarządzenie Wójta Gminy Bochnia w sprawie termi...

Z ŻYCIA SZKOŁY

  • Aktualności
  • Bez kategorii
  • Biblioteka
  • Galerie
  • komunikaty
  • Konkurs historyczny
  • Pedagog
  • Przedszkole
  • rodzice
  • Sukcesy

ARCHIWUM

  • kwiecień 2025
  • marzec 2025
  • luty 2025
  • grudzień 2024
  • wrzesień 2024
  • sierpień 2024
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2024
  • maj 2024
  • kwiecień 2024
  • marzec 2024
  • styczeń 2024
  • październik 2023
  • wrzesień 2023
  • sierpień 2023
  • czerwiec 2023
  • maj 2023
  • kwiecień 2023
  • marzec 2023
  • luty 2023
  • styczeń 2023
  • listopad 2022
  • wrzesień 2022
  • sierpień 2022
  • lipiec 2022
  • czerwiec 2022
  • maj 2022
  • kwiecień 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • styczeń 2022
  • grudzień 2021
  • listopad 2021
  • październik 2021
  • wrzesień 2021
  • sierpień 2021
  • lipiec 2021
  • czerwiec 2021
  • maj 2021
  • kwiecień 2021
  • marzec 2021
  • luty 2021
  • styczeń 2021
  • grudzień 2020
  • listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020
  • luty 2020
  • styczeń 2020
  • grudzień 2019
  • listopad 2019
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • sierpień 2019
  • czerwiec 2019
  • maj 2019
  • kwiecień 2019
  • marzec 2019
  • luty 2019
  • styczeń 2019
  • grudzień 2018
  • listopad 2018
  • październik 2018
  • wrzesień 2018
  • sierpień 2018
  • czerwiec 2018
  • maj 2018
  • kwiecień 2018
  • marzec 2018
  • luty 2018
  • styczeń 2018
  • grudzień 2017
  • listopad 2017
  • październik 2017
  • wrzesień 2017
  • sierpień 2017

© 2017 Szkoła Podstawowa im. Króla Kazimierza Wielkiego w Damienicach

TOP Przejdź do treści
Otwórz pasek narzędzi UŁATWIENIA

UŁATWIENIA

  • Powiększanie tekstuPowiększanie tekstu
  • Pomniejszanie tekstuPomniejszanie tekstu
  • Odcienie szarościOdcienie szarości
  • Wysoki kontrastWysoki kontrast
  • Negatyw kontrastNegatyw kontrast
  • Jasne tłoJasne tło
  • Linki podkreśloneLinki podkreślone
  • Czytelne czcionkiCzytelne czcionki
  • Resetuj Resetuj